U nás jako doma Objednat se a nečekat
Novinka

Poděkování pacienta

Novinky

Poděkování pacientapublikováno: 8.8.2018

Vážená paní Smutná,

na Vašich stránkách jsem našel postup pro podání stížnosti, ale už jsem bohužel nenašel postup pro poděkování. Proto jsem se rozhodl požádat Vás, zda by bylo možno poděkovat Vašemu personálu tímto způsobem a poděkování se dostane ke konkrétním lidem.

V pondělí 6.8. jsem byl k Vám přivezen před 15hod. RZS pro alergickou reakci.

Děkuji posádce RZS, doktorům a sestřičkám oddělení Příjmu, ARO a JIP interny (denní i noční služba). Jejich přístup byl 100% profesionální, perfektní a soustředěný, přesto byla ze všech cítit pohoda a lidský přistup. Všem děkuji, že mě rychle pomohli a nebyla potřeba delší hospitalizace.

Ještě jednou děkuji a přesto, že jsem byl naprosto spokojen, tak doufám, že už se k Vám jen tak nepodívám. 

S přátelským pozdravem 

Pavel Brož